Journal of Health Care Education in Practice
ISSN 2612-6818

Home

Main navigation

  • Home
  • About
  • Editorial Board
  • Ethic Code
  • Issues
  • For Authors
Search
Menu

Tutoring

Tutoring
Bobbo N., Moretto B. (2023) " Valutazione del tirocinio formativo nel corso di studi in Educazione professionale: ideazione, costruzione ed implementazione di un nuovo strumento " Journal of Health Care Education in Practice, 5(1), 187-199. DOI: 10.14658/PUPJ-jhce-2023-1-18  
Bottaro C. (2019) "Compassion Satisfaction e disturbi vicari tra gli studenti di Educazione Professionale durante il tirocinio formativo. Uno studio osservazionale come punto di partenza per l’implementazione di azioni didattiche e di tutoring future. " Journal of Health Care Education in Practice, 1(1), 47-62. DOI: 10.14658/PUPJ-jhcep-2019-1-5  

Padova University Press
Università degli studi di Padova

Via del Risorgimento, 9
35122 Padova
PI 00742430283
CF 80006480281

Journal of Health Care Education in Practice
ISSN 2612-6818
Padova University Press

 

All scientific content is shared under
a CC BY-NC-ND license, unless otherwise noted.

© 2025 Padova University Press - Università degli Studi di Padova
Credits
Close

User account menu

  • Log in