Journal of Health Care Education in Practice
ISSN 2612-6818

Home

Main navigation

  • Home
  • About
  • Editorial Board
  • Ethic Code
  • Issues
  • For Authors
Search
Menu

students

students
De Carlo F. (2023) "Il ruolo delle competenze di autoregolazione per promuovere capacità di resilienza nei futuri professionisti del settore sanitario e sociosanitario. Un’esperienza educativa " Journal of Health Care Education in Practice, 5(1), 163-173. DOI: 10.14658/PUPJ-jhcep-2023-1-16  
Andreatta C., Cianfriglia M. C., Rossi L. (2022) "Ri-organizzare la quotidianità, ri-cercare l’identità tra nuove tecnologie, comunicazione e ricerca di senso: gli studenti in pandemia " Journal of Health Care Education in Practice, 4(2), 51-64. DOI: 10.14658/PUPJ-jhcep-2022-2-6  
Magliano L. (2021) "I futuri psicologi e le persone con schizofrenia: risultati preliminari di un laboratorio sullo stigma in modalità DAD durante la pandemia di COVID-19. " Journal of Health Care Education in Practice, 3(2), 27-34. DOI: 10.14658/PUPJ-jhcep-2021-2-4  

Padova University Press
Università degli studi di Padova

Via del Risorgimento, 9
35122 Padova
PI 00742430283
CF 80006480281

Journal of Health Care Education in Practice
ISSN 2612-6818
Padova University Press

 

All scientific content is shared under
a CC BY-NC-ND license, unless otherwise noted.

© 2025 Padova University Press - Università degli Studi di Padova
Credits
Close

User account menu

  • Log in