Journal of Health Care Education in Practice
ISSN 2612-6818

Home

Main navigation

  • Home
  • About
  • Editorial Board
  • Ethic Code
  • Issues
  • For Authors
Search
Menu

Claudia Andreatta

Andreatta C., Cianfriglia M. C., Rossi L. (2022) "Ri-organizzare la quotidianità, ri-cercare l’identità tra nuove tecnologie, comunicazione e ricerca di senso: gli studenti in pandemia " Journal of Health Care Education in Practice, 4(2), 51-64. DOI: 10.14658/PUPJ-jhcep-2022-2-6  
Image
Cover JHCEinP 7/1
CURRENT ISSUE

Journal of Health Care Education in Practice VOL. 7/1

May 2025
Volume 7, Issue 1
  • Pag. 3-4, Introductory notes
  • Pag. 5-15, Da Montessori a Freire:…
  • Pag. 17-24, Between whispers of peace…
  • Pag. 25-34, La scuola come…
  • Pag. 35-47, L'Ondulare Narrativo…
  • Pag. 51-63, A psychopedagogical tool…
  • Pag. 65-75, Educazione alla pace:…
  • Pag. 77-86, Allenare il fair-play per…
  • Pag. 87-96, Dreaming Peace:…
  • Pag. 97-104, Embracing Democratic…
  • Pag. 105-116, Superare e gestire i…
  • Pag. 117-130, Ruolo e potenzialità…

Padova University Press
Università degli studi di Padova

Via del Risorgimento, 9
35122 Padova
PI 00742430283
CF 80006480281

Journal of Health Care Education in Practice
ISSN 2612-6818
Padova University Press

 

All scientific content is shared under
a CC BY-NC-ND license, unless otherwise noted.

© 2025 Padova University Press - Università degli Studi di Padova
Credits
Close

User account menu

  • Log in