Journal of Health Care Education in Practice
ISSN 2612-6818

Home

Main navigation

  • Home
  • About
  • Editorial Board
  • Ethic Code
  • Issues
  • For Authors
Search
Menu

Marco Dallari

Bobbo N., Castiglioni M., Dallari M. (2021) "Racconti dalla pandemia: per una lettura pedagogica delle narrazioni e delle metafore scaturite dall’emergenza sanitaria " Journal of Health Care Education in Practice, 3(1), 1-2.  
Image
Cover Journal of Health Care Education in Practice 4/1

Journal of Health Care Education in Practice VOL. 4/1

May 2022
Volume 4, Issue 1
  • Pag. 1-2, Editoriale
  • Pag. 71-84, La formazione dell’…
  • Pag. 87-94, Analisi dei rischi di…
  • Pag. 95-102, Un progetto di sostegno…
  • Pag. 103-110, La gerodontologia ai…
  • Pag. 111-120, L’attitudine…
  • Pag. 3-9, Loneliness of senior…
  • Pag. 10-19, Dentro la solitudine…
  • Pag. 20-31, L’esperienza degli…
  • Pag. 32-40, Telemedicina o consulto…
  • Pag. 41-50, La solitudine degli…
  • Pag. 51-59, Prove di uno sguardo…
  • Pag. 60-70, Dalla solitudine del…

Padova University Press
Università degli studi di Padova

Via del Risorgimento, 9
35122 Padova
PI 00742430283
CF 80006480281

Journal of Health Care Education in Practice
ISSN 2612-6818
Padova University Press

 

All scientific content is shared under
a CC BY-NC-ND license, unless otherwise noted.

© 2025 Padova University Press - Università degli Studi di Padova
Credits
Close

User account menu

  • Log in