Journal of Health Care Education in Practice
ISSN 2612-6818

Home

Main navigation

  • Home
  • About
  • Editorial Board
  • Ethic Code
  • Issues
  • For Authors
Search
Menu

Sara Manzini

Musaio M., Cavalli G., Manzini S., Marchesini R. (2022) "Rileggere il disagio degli adolescenti attraverso il servizio di educativa scolastica durante e dopo la pandemia. Il “Progetto Teseo: promuovere il benessere a scuola” " Journal of Health Care Education in Practice, 4(2), 17-30. DOI: 10.14658/PUPJ-jhce-2022-2-3  
Image
Cover-JHCEinP-6-2
CURRENT ISSUE

Journal of Health Care Education in Practice VOL. 6/2

December 2024
Volume 6, Issue 2
  • Pag. 1-3, Education for Wellbeing…
  • Pag. 5-15, Il legame vitale tra…
  • Pag. 17-25, The educational value of…
  • Pag. 27-35, Il contributo della…
  • Pag. 37-51, From Shakespeare to care…
  • Pag. 53-65, Therapeutic patient…
  • Pag. 67-79, The art museum as a…
  • Pag. 81-92, Il valore delle…
  • Pag. 93-100, Il valore euristico della…
  • Pag. 101-115, Nuove architetture…
  • Pag. 117-130, Educare al benessere…
  • Pag. 131-139, Educazione in cammino
  • Pag. 141-152, Fotografia ed educazione…
  • Pag. 153-158, Appunti sul benessere e…
  • Pag. 159-161, La costruzione di una…
  • Pag. 163-166, Un nuovo paradigma di…
  • Pag. 167-169, Recensione di Lernia F…

Padova University Press
Università degli studi di Padova

Via del Risorgimento, 9
35122 Padova
PI 00742430283
CF 80006480281

Journal of Health Care Education in Practice
ISSN 2612-6818
Padova University Press

 

All scientific content is shared under
a CC BY-NC-ND license, unless otherwise noted.

© 2025 Padova University Press - Università degli Studi di Padova
Credits
Close

User account menu

  • Log in